Zákaznická podpora: +420 605254380 info@oil-shop.cz

PRO MOTORISTY

ADITIVA DO OLEJE? NE, NE A ZNOVU NE!!!

Denně se my "olejáři" setkáváme s dotazy, zda a jaká aditiva používat do oleje. Odpověď je vždy stejná. ŽÁDNÁ! Pro upřesnění: bavíme se o motorových olejích, nicméně lze předpokládat, že kromě několika světlých výjimek např. aditiva na snížení bodu tuhnutí nafty nebo snížení negativního vlivu biosložek v palivech, nahrazení olova, bude toto platit i pro aditiva pro motorové nafty a benzíny. Pokud chcete opravdu ušetřit, dočtěte tento článek do konce. Aditiva je možné rozdělit do těchto čtyřec...

STUDENÉ STARTY - VYRAZIT NEBO NECHAT OHŘÁT

Studené starty.  Nechat ohřát nebo vyrazit? Otázka stejné stará jako spalovací motory samotné. Připomíná podobnou otázku, bylo dříve vejce nebo slepice? Otázka, která rozděluje automobilový svět na polovinu. Jedna polovina zastává názor, že by se měl motor po nastartování nechat prohřát a to zejména diesel. Důvodů uvádí několik. Nejčastější z nich je ale ten, že motor je nezaolejovaný a tudíž by došlo okamžitou jízdou k poškození kovových součástí a to zejména vačkového hřídele a zdvihátkových...

DESATERO ŘIDIČE PŘIPRAVENÉHO NA ZIMU

Máte Vaše vozidlo správně nachystané na zimu? Pojďme se kouknout na pár jednoduchých kroků, jak připravit vozidlo, aby Vás minusové teploty nepřekvapily. Doplňte zimní náplň do ostřikovačů. Při přechodu na zimní kapalinu doporučujeme používat minimálně v koncentraci -20°C, pro vozidla pohybující se v horských oblastech -30°C. Nechte si změřit bod tuhnutí chladící kapaliny motoru a nebo ji nechte případně vyměnit, pokud je v motoru déle jak dva roky (modré a modro zelené kapaliny) 3-4 roky ...

PROČ POUŽÍVAT 0W-30 ?

PROČ POUŽÍVAT 0W-30 ???...